Fredag!

DATUM: 2009-04-10 TID: 12:19:12
Yees, fredagen är här och jag ska träffa Fia på dagan och ikväll så ska jag, fia, johanna och lisa grilla lite grann. Det ska bli trevligt faktiskt.
Idag är det ju långfredag och de är ju inte så mycket som är öppet. Men jag hoppas vi hinner köpa oss en engångsgrill iallfall. haha, men de ska väll inte vara några problem. btw, jag ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag fixa mig och dra till Sofia. Det är ju så skönt väder ute så jag tror jag ska ta en promenad till Smedby. Kan ju vara rätt skönt. Hoppas bara att det inte blir så kallt i kväll när solen har gått ner, men vi sitter ju vid en grill så så kallt kan de ju inte bli. Men nu ska jag inte skriva så mycket mer skriver lite senare. puss !

(haha jag började dagen med att få mitt påskägg, mamma är inte hemma i morgon. )

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare :D

ojjdå <3

2009-04-11 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0