Fredag !

DATUM: 2009-04-17 TID: 16:07:20
Nu är de fredag och helg ! Jätte skönt sova och sånt jätte skönt ju! Ikväll vet jag inte vad som händer. Eller asso Peder ville ses ett tag så jag ska väll träffa han lite och sen kanske de blir att dra till eneby men inte säkert. Madde ska jag ju med träffa och ngn från linköping som kommer till norrköping vid 11 i kväll. Hahah, men jag tror inte att allt blir av i allafall.
I skolan så smygfota jag per på lektionen haha, as kul ! och jag tog ut min navelpeircing ur örat som jag stoppa in i går, haha as ont gjorde de och nu är de värsta hålet. Men de kommer ju läka igen och bli ett vanligt snart.... Hoppas jag i allafall. haha. Men nu ska jag sitta här och lyssna på lite musik och sen ska jag fixa mig lite. Men vi hörs antagligen senare. puss ! <3

haha mobbad bild. jonna och jag

jag på lektionen och olivia i sina schnygga brills !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0