Film

DATUM: 2009-04-26 TID: 20:09:28

halloj ! Idag blev de att gå upp vid halv 10 tror jag, jag fick ett sms från telia om att mina sms va påfyllada eller nått och sen kunde jag inte somna om. Så jag satte mig vid datan och vid halv 4 så drog jag hem till jonna och kollade på film. Hon fick tillbaka sin tv idag som har varit på lagning. Så det va naajs. När filmen var slut så gjorde vi lite videos ! haha sjukt kul. Vi får se om någon kommer upp sen. Efter de så kollade vi på massa gammla videos och garvade ihjäl oss nästan, så sjuka vi va ! hahaha ellerhur Jonna ! Men nu ska jag ta och duscha sen så får vi se om jonna kan skicka bilderna till mig. puss så länge ! <3


Kommentarer
Postat av: jjoooooonna

kuuuuuligt värre snuttan :) <3

2009-04-26 @ 21:19:22
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0