Cola drickade

DATUM: 2009-04-08 TID: 21:05:28
nej, jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har ju nästan slutat skriva helt. Alla tjatar på mig att jag ska skriva. Men det går inte alltid. Eftersom jag inte har någon dator i mitt eget rum och så. Men de ska väll komma snart hoppas jag. Saknar det som f*******n ! Så man kan skriva blogg och sitta i sängen och musiken., saknar jätte mycket.
Men i allafall den här kvällen har jag suttit och funderat med min cola. Jag tror det har gått lite överstyr med den, Jag har druckit 3,5 idag. ! Förstår ni ! Från och med i morgon är det cola light eller ingen alls som gäller. Stackars mina tänder.. haha. Jag som lovade min tandläkare att sluta med cola och kasnke ta ett glas på helgen. Aa visst, good luck. Aldrig att det har varit så . Har till och med varit värre än innan jag var hos tanläkaren. Men nu ska jag ju försöka sluta.

För övrigt så ska nog Sofia göra om min design om några dagar. Men de kommer väll skjutas upp som vanligt. haha. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0